Näköjään nyt on tullut se päivä, kun huomaan miettiväni silmänympärysvoiteen hankkimista. Muistelen joskus kymmenisen vuotta sitten ajatelleeni, että sellaista ostan sitten joskus kolmikymppisenä...

En juuri kosmetiikasta välitä. Päivittäinen meikkaus käsittää oikeastaan vain ripsivärin, useimmiten ei sitäkään. Nyt kuitenkin selaan innoissani erään suoramyyntifirman tuote-esitettä. Hovihankkija nimittäin asuu melkein naapurissa, joten tilaaminen käy sikäli vaivatta :)

Mitään tiettyä merkkiä en ole itselleni ominut. Aikoinaan Stockkalla työskennellessäni innostuin Biothermin tuotteista - enkä vähiten siksi, että niistä sai henkilöstökortilla 20 prossaa alennusta. Olivathan ne ihan kelpo tuotteita, mutta kun työsuhde loppui, ei niihin enää ollut samalla tavalla varaa. Sen jälkeen olen tyytynyt pääasiassa markettikosmetiikkaan. Kallein naamarasva, jonka ikinä olen ostanut tai saanut oli Kenzon joku purnukka. Ostin sen lentokentältä, kun olin Lontooseen lähdössä visiitille. Myyjä oli niin innostunut, etten hennonnut kieltäytyä. Olisi pitänyt, sillä rasvaan menneet rahat tekivät verrattain suuren loven matkabudjettiini...

Mitä noihin aikaisemmin mainitsemani suoramyyntifirman tuotteisiin tulee, niin olen hyvin tyytyväinen ennen joulua ostamiini ripsiväriin ja käsivoiteeseen. Seuraavan tilauksen voisinkin siis laittaa menemään pikapuolin. Silmänympärysvoiteen tosin vielä skippaan - sen verran nuorekkaan näköinen olen edelleen ;) (Tosin en tiedä kuinka kauan, heh.)