Mitluana haastoi minut mukaan seiskameemiin. Mikäs siinä. Meemin säännöt ovat seuraavat: Mukaan haastetut kertovat 7 satunnaista faktaa/tapaa itsestään sekä pelin säännöt omassa blogissaan. Sitten heidän tulee haastaa 7 muuta bloggaajaa mukaan ja ilmoittaa haastettujen nimet. Heidän tulee myös jättää kommentti asiasta ko. henkilöiden blogeihin, jotta nämä tietävät ottaa osaa peliin ja katsoa ohjeet haastajan blogista.

No, minähän en ketään haasta, sillä tuntuu, että kaikki ne, joiden blogeja luen, ovat tähän meemiin jo osallistuneet. Nopeat syö, hitaat ei - tai jotain sinne päin.

1. Vaikka olenkin horoskooppimerkiltäni vesielementti ja vaikka tykkään suunnattomasti vedestä, on minusta kuitenkin parempi jäädä niin sanotusti rannalle. Vesi on mukavaa silloin, kun on kuivaa maata jalkojen alla. Jää on parasta silloin, kun se on tehty hiekkakentän päälle. Leppoisa soutelu järvellä menettelee, mutta ajatus purjehtimisesta jossain ulapalla... no thanks.

2. Uskon jälleensyntymiseen. En hindulaisittain tosin, en siis tavoittele lehmän olomuotoa ;) Mutta minulla on sellainen tunne, että olen ollut joku muu. Olen siis elänyt aikaisemminkin. Todennäköisesti Aurinkokuninkaan hovissa :) Tai Egyptissä faaraoiden aikaan.

3. Historia on intohimoni. Lukiossa hurmasin historianopen tietämällä vastaukset kaikkiin nippelikysymyksiin (sen jälkeen, kun ope oli edellisellä tunnilla kaikki vastaukset ensin kertonut ja minä ne kynä savuten kirjan marginaaleihin ja kappaleiden väleihin pienellä käsialalla kirjoittanut). Siskoni hurmasi saman open vuotta myöhemmin samalla taidolla ;)

4. Suuntavaistoni on surkea. Olen tosin hyvä maantiekartturi, sillä karttoja osaan lukea ilmiömäisesti. Näkömuistista on myös tässä apua. Mutta jos minut vietäisiin metsään (no, iso kauppakin käy) ja käsketään etsimään tie ihmisten ilmoille, niin hullusti kävisi.

5. Kutian erittäin herkästi. Kun olen oikeassa mielentilassa, riittää, että minuun päin imitoidaan kutittamista. Kutittaminen myös sattuu, ei siis vain tunnu kivalta.

6. Haaveilen jatkuvasti eri tavoista käyttää vähintään miljoonan euron lottovoitto. En kuitenkaan juuri koskaan muista lotota, joten haaveeksi taitanee tuo jäädä.

7. Olen tasan kaksi kertaa ollut niin sanotusti räkäkännissä. Ja siinäkin on kaksi kertaa liikaa.